De zoektocht naar dé vernuftige verbetering of dienst van 2019 is in volle gang. Boerenbusiness heeft al heel wat mooie en uiteenlopende aanmeldingen mogen ontvangen. Wie ook wil meedingen naar de Boerenbusiness Agribusiness Award 2019 heeft nog tot 15 oktober de tijd om zich in te schrijven.
De Agribusiness Award is voor een onderneming uit het agrobedrijfsleven die een positieve bijdrage levert aan de bedrijfsvoering en dus het rendement op een agrarische bedrijf. Dit kan bijvoorbeeld middels een innovatief productproces, het ontwikkelen van een vernuftig product of het opzetten van een onderscheidende dienst. Een investering die helpt de positie van de boer in de agrarische keten te verbeteren.
"De awards zijn bedoeld als een pluim voor een bedrijf die met zijn/haar handelen de positie van de agrarisch ondernemers in de veehouderij en akkerbouw weet te verbeteren", vertelt Eric de Lijster, hoofdredacteur van Boerenbusiness. "Voor bedrijven die de sector met hun innovatiekracht, duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid inspireren en naar een hoger plan tillen."
Bekendmaking op het Landbouwcongres
De vakjury, onder leiding van Aalt Dijkhuizen, beoordeelt alle inzendingen en kiest 3 genomineerden. De uiteindelijke winnaar wordt gedurende het Nationaal Economisch Landbouwcongres van Boerenbusiness op 18 december 2019 bekendgemaakt.
De winnaar van de Agribusiness Award mag rekenen op een mediapakket ter waarde van €6.500 én redactionele aandacht op Boerenbusiness. Een marketingboost om het product of dienst naar een volgende versnelling te kunnen brengen.
Ben jij, of ken jij, het bedrijf in de agribusiness die met een vernuftig product, vernieuwende dienst of baanbrekend productieproces de boer aantoonbaar financieel voordeel oplevert? Meld je dan aan via Boerenbusiness.nl/Awards. of kijk bekijk voor meer informatie nog even onderstaande video.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.