Wie maakte in 2016 het verschil in de sector? Dat is de vraag in de Boerenbusiness Poll. Een week na de lancering zijn er bijna 1.400 stemmen uitgebracht. Het verschil tussen de plaatsen 1 en 2 en de rest van de lijst groeit.
De tussenstand laat zien dat er twee initiatiefnemers met kop en schouders bovenaan staan: Caroline van der Plas (Boerburgertweet) en Peter van Damme (Boerbewust). Met 23 procent van de stemmen staat Caroline van der Plas bovenaan de lijst, op korte afstand gevolgd door Peter van Damme met 20 procent van de stemmen.
De overige initiatieven in de lijst hebben na een week 12 tot 4 procent van de stemmen gekregen. Daarbij staan Annie Schreijer-Pierik en de Laarzenactie met 12 procent op een gedeelde derde plaats. Ingrid Jansen (POV) staat met vier procent van de stemmen onderaan de lijst.
Heeft u nog niet gestemd? Dat kan nog tot het einde van het jaar. Rechts van elk artikel, kunt u stemmen op de persoon van uw keuze. In januari reikt Boerenbusiness.nl de BoerinBeweging Award uit aan de initiatiefnemer met de meeste stemmen.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.
Dit is een reactie op dit artikel:
[url=http://www.boerenbusiness.nl//artikel/10872766/Boerburgertweet-en-Boerbewust-het-populairst]Boerburgertweet en Boerbewust het populairst[/url]